6 مدل مانتو پاییزه جدید برای پاییز 1403 + عکس

فهرست مطالب

با آمدن و شروع سرمای فصل پاییز یکی از نگرانی های خانم ها داشتن یک استایل ترند و زیبا و گرم برای این روزها است. با پایان فصل تابستان شرایط استفاده از مانتوهای تابستانی هم در فصل پیش روی پاییز وجود ندارد. از طرفی سرمای هوا هم آنقدر سخت نشده که در فصل پاییز مستقیما به سراغ کاپشن و پالتوهای گرم زمستانی رفت. در نتیجه مدل لباس های کمد شما باید به طور کلی همزمان با پاییزعوض شود.

مدل مانتو پاییزه جدید گرا گالری

یکی از آیتم های پوشیدنی ضروری که برای این فصل از سال می تواند به زیبایی استایل شما کمک کند، مانتو پاییزه است. در این مقاله از مجله مد و استایل گرا گالری قصد داریم جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو پاییزه را با هم مرور کنیم. پس اگر شما هم قصد خرید مانتو پاییزه زنانه دارید و به دنبال چند ایده برای مدل مانتو پاییزه جذاب هستید، با ما همراه باشید.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای پاییزه امسال

هنگامی که شما برای خرید مانتو پاییزه ترند امسال سری به ویترین مغازه ها میزنید با انبوهی از لباس ها مواجه می شوید. گاها بعضی از این مدل مانتوهای پاییزه هم قدیمی بوده و هم باب میل و مناسب سلیقه شما نیستند. در نتیجه بهتر است قبل از تهیه مانتو پاییزه مدت کوتاهی وقت بگذارید و این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و بعد از بررسی جوانب کار و گرفتن یک تصمیم درست برای تهیه آن اقدام کنید.

مدل مانتو پاییزه تدی

مدل مانتو پاییزه فانتزی، امسال یکی از داغ ترین آیتم های پوشیدنی موجود در بازار مد و استایل است. این مانتو پاییزه جذاب در بین خانم های جوان و نوجوان طرفداران بیشتری دارد. طراحی ساده و بدون برش های پیچیده از ویژگی های بارز برای تولید این مدل مانتو پاییزه است. معمولا از مدل های اورسایز و گشاد هم برای طراحی مدل مانتو های فانتزی استفاده می شود.

ترند های معروف و پرفروش پاییز امسال برای مدل مانتو پاییزه اورسایز و فانتزی زنانه، بدون شک مدل مانتوهای تدی هستند. از کاربردهای این مدل مانتو پاییزه می توان از استایل های فانتزی، کژوال و اسپرت نام برد.مدل مانتو پاییزه تدی به خاطر جنس پارچه آن نرم و لطیف است و انعطاف پذیری بالایی دارد و به هیچ عنوان هنگام استفاده شما را دچار خستگی نمی کند. علت این موضوع استفاده از پارچه جذاب و منحصر به فرد در این مانتو است.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته و بلند

اگر شما هم پاییز امسال قصد خرید یک مدل مانتو جدید و شیک و در عین حال راحت برای این فصل را دارید، این قسمت از مقاله را دنبال کنید. به خوبی می دانید ست کردن و استایل مدل مانتو پاییزه، کار دشواری خواهد بود. پس خوب است که به دنبال مانتوهایی بروید که ست کردن و استایل به مراتب راحتی دارند. یکی از شیک ترین مدل مانتوهایی که استایل زدن راحتی دارند ، مدل مانتو پاییزه جلو بسته و بلند هستند.

مانتوهای جلو بسته و بلند هم استایل شیکی را برای شما فراهم می کنند هم پوشیدن آن راحت بوده و به دلیل استحکام پارچه نگرانی از بابت خراب شدن استایل خود نخواهید داشت. ست کردن این مدل مانتو پاییزه کار نه چندان دشواری است. شما می توانید به راحتی مدل مانتو پاییزه جلو بسته و بلند خود را با کتونی هماهنگ کرده و از زیبایی آن لذت ببرید.مدل مانتو راسته بلند می تواند ظاهر شما را در چشم دیگران خوش اندام تر نیز جلوه بدهد. به طور کلی استفاده از مانتوهای بلند باعث می شوند که شما قد بلندتر به نظر برسید.

مدل شومیز پاییزه

همواره استایل کژوال به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین استایل های پاییزه در بین خانم های جوان است. از ویژگی های این استایل به مینیمال و ساده بودن آن میتوان اشاره کرد که بهترین گزینه برای استایل های روزانه است و از این مدل استایل می توان برای دورهمی های دوستانه و قرار ملاقات های غیر رسمی استفاده کنید. برای داشتن یک استایل غیر رسمی و کژوال شیک، با قرار دادن آیتم های پوشیدنی ساده با رنگ های یکنواخت در کنار هم از ظاهری شیک و زیبا بهره ببرید.

در روزهای پیش روی پاییزی می توانید از لباس های پر زرق و برق معمول دوری کنید و با ترکیب یک مدل مانتو پاییزه ساده با دیگر آیتم های پوشیدنی کمد لباس خود یک ظاهر جذاب و دلربا را خلق کنید.مدل شومیزگرم پاییزه این روزها پشت ویترین مغازه ها به عنوان یک مدل مانتو پاییزه بیشتر ازدیگر مدل مانتوها به چشم می آیند و گزینه ایده آلی برای یک استایل پاییزه شیک هستند.



وست های پاییزه جذاب

وست زنانه یا همان جلیقه در دنیای مد و استایل همیشه به عنوان یک مدل مانتو پاییزه خاص حضوری پر رنگ در بین بانوان داشته است. این آیتم پوشیدنی انواع متفاوتی هم دارد. این روزها وست در بین بانوان به عنوان یک مدل مانتو پاییزه طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم از طرفداران استایل کژوال هستید و به دنبال خرید یک مدل مانتو پاییزه ترندی و شیک هستید، به دنبال وست پاییزه باشید. از آنجایی که وست بدون آستین است باید برای استایل آن را حتما با یک هودی یا پولیور استفاده کنید، بنابراین ست کردن این مدل مانتو پاییزه خاص بسیار آسان است.

طراحی و دوخت این مدل مانتو پاییزه به سلیقه و میل شخصی شما بستگی دارد. برای ایجاد جذابیت میتوان از دوخت مدل یقه های متفاوت در این مانتو استفاده کنید. از دیگر آیتم هایی که باید هنگام خرید یا طراحی این مدل مانتو پاییزه در نظر بگیرید به جیب، کمربند و اکسسوری میتوان اشاره  کرد که بسیار متداول بوده و میتواند در ایجاد وست خاص به کمک شما بیاید و طرفداران زیادی هم دارد.

مدل کت پاییزه کلاسیک

کت کلاسیک همواره یکی از رسمی ترین و پرفروش ترین مدل مانتو پاییزه در بین لباس های مورد علاقه خانم هایی است که طرفدار استایل رسمی هستند و با استفاده از یک مدل کت پاییزه به زیبایی خود می افزایند. مدل کت پاییزه در دو نوع رسمی و غیر رسمی می تواند به شما برای ساخت استایل های کلاسیک، رسمی و کژوال در مناسبت های مختلف کمک کند. مدل کت پاییزه کلاسیک به کتی گفته می شود که قسمت یقه آن ها رسمی است و از یقه های برگردان مانند یقه انگلیسی به کار برده می شود. قسمت آستین این مدل کت های کلاسیک می دارای آستین ساده یا آستین کتی است که ظاهر کت کلاسیک شما را زیباتر میکند.

 در مدل کت های کلاسیک از تزئینات پر زرق و برق و اکسسوری های عجیب و ناهماهنگ استفاده نمی شود. شما هم میتوانید از طرح های زیبای پاگون، جیب و دکمه برای شیک تر شدن ظاهر مدل کت پاییزه کلاسیک خود بهره بگیرید.برای طراحی و دوخت این مدل مانتو پاییزه از پارچه هایی انتخاب کنید که چروک پذیری کمی داشته باشد. در غیر این صورت ظاهر این مدل مانتو پاییزه سریعا خراب شده و استایل کت به هم ریخته به نظر می آید.

مدل مانتو پاییزه دو تکه

همواره در شروع فصل پاییز یکی از آیتم های پوشیدنی که بیشتر به چشم می آید و ظاهری متفاوت ایجاد میکند، مانتو پاییزه دو تکه است. این مدل در بین خانم های جوان و برای استفاده در مناسبت های خاص کاربرد های بسیاری دارد. بنابراین اگر به دنبال خرید یک مدل مانتو پاییزه شیک برای مراسم و مهمانی دوستانه مهم خود هستید، حتما این قسمت از مطلب را با دقت بیشتری مطالعه بفرمایید. یکی از جذاب ترین مدل مانتوهای پاییزه که این روزها فروش و تقاضای بالایی ایجاد کرده، مدل مانتو دو تکه است. مدل مانتوهای دو تکه داری انواع متفاوتی هستند و در سایر فصول سال هم استفاده میشوند.

لایه زیرین این مدل مانتو پاییزه از سارافون برای ایجاد پوشش و استایل تشکیل شده ودر قسمت بالایی لباس از یک کت یا پانچو استفاده می شود. یکی از مزایای این مدل استایل پاییزه ایجاد گرمای مطبوع توسط دو لایه لباس است که برای روزهای سرد پیش روی پاییز یک گزینه ایده آل است. به خاطر داشته باشید برای شیک تر به نظر رسیدن دوخت این مدل مانتو پاییزه از دو طرح پارچه متفاوت استفاده کنید. طراحی دوگانه سبب می شود مدل مانتو شما بیشتر دیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

مدل مانتو پاییزه جدید گرا گالری