شیک ترین مدل های لباس جین پاییزه

فهرست مطالب

استایل‌های جین از ترندهای پاییز و زمستان

هنگامه تغییر فصل و با فرارسیدن روزهای سرد و خنک سال، شاهد تغییر ناگهانی نوع پوشش افراد جامعه هستیم. افراد جامعه برای گرم نگاه داشتن خود در روزهای سرد پاییز از لباس های گرمتر با ضخامت مناسب، استفاده می کنند.با مطلبی دیگر با عنوان مدل های لباس جین پاییزه از مجله مد و استایل گرا گالری همره ما باشید. به خوبی می دانیم که در فصل پاییز، به علت تغییرات ناگهانی آب و هوا سرمای تمام روزها به یک اندازه نیست و گاهی روزها نیمه خنک و حتی گرم است. به همین علت شما هم باید برای روزهای خنک و برای پوشاندن خود چند مدل لباس پاییزه نیمه گرم در نظر بگیرید.شما میتوانید پاییز امسال و  روزهای خنک پیش رو را با پوشیدن مدل های لباس جین پاییزه با داشتن یک استایل شیک و جذاب سپری کنید.

جدیدترین کالکشن لباس جین پاییزه

اگر از طرفداران دنیای مد و استایل هستید و به صورت جدی محصولات برندهای مطرح دنیا را دنبال کنید به خوبی می دانید که مدل های لباس جین به خصوص لباس جین پاییزه همواره در بین محصولات برندهای مطرح دنیا حضور داشته است. در نتیجه می توان این آیتم پوشیدنی جذاب را در کمد لباس هر خانم ایرانی به راحتی یافت. به همین دلیل میخواهیم در ادامه این مطلب از شیک ترین لباس جین پاییزه به معرفی جدیدترین و جذاب ترین کالکشن مدل های لباس جین برای فصل پاییز پیش رو بپردازیم. پس همراه ما باشید و از این کالکشن زیبای پاییزه دیدن فرمایید.

کت جین آبی طرح دار
کت جین آبی طرح دار

پالتو جین پاییزه، گزینه جذاب و مناسب

یکی از بهترین آیتم های پوشیدنی پاییزه که با آن میتوان استایل های جذاب و شیک پاییزه زیادی را امتحان کنید، پالتو جین پاییزه است. ممکن است تصور شما بر این باشد که پالتو جین پاییزه ضخامت زیادی داشته و برای روزهای خنک پاییزی گزینه ایده آلی نیستند. اما کافی است سری به ویترین مغازه های بازار بزیند تا متوجه شوید که بسیاری از مدل های پالتو جین پاییزه از یک لایه پارچه سبک و آستری داخلی تهیه شده و بسیار برای روزهای خنک پیش روکاربردی هستند. استفاده از آستری در پالتو جین پاییزه بسته به نوع پارچه اصلی و ایستایی آن، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد و جنس آن می تواند متفاوت باشد. مدل های بلند پالتو جین پاییزه برای افراد توپر و چاق یک امتیاز ویژه محسوب می شود چون می تواند ظاهر شما را کشیده تر و لاغرتر نشان بدهد. استفاده از برش های جذاب و تزیینات شیک مثل جیب های تزئینی می تواند پالتو جین پاییزه شما را از یک مدل ساده و بی روح به یک آیتم لوکس و جذاب تبدیل کند.

پالتو جین پاییزه زنانه-گرا گالری
پالتو جین پاییزه-گرا گالری

اگر از طرفداران پالتو جین پاییزه هستید و به دنبال یک مدل پالتو پاییزه شیک و منحصر به فرد میگردید، بهتر است برای طراحی و دوخت پالتو جین پاییزه خود به سراغ پارچه هایی با استحکام و ایستایی بالا بروید. پارچه هایی که استحکام مناسب را  ندارند نمی توانند ظاهری جذاب را برای شما ایجاد کنند. لباس جین در اصل خاصیت و شکل اسپرت و خودمانی دارد و وقتی در کنار آن از آستری خز استفاده کنید، می توانند گرمای مطبوع و خوشایندی را در روزهای خنک پاییزی برای شما فراهم کنند.




دامن جین پاییزه، شیک و خاص

اگر به دنبال یک استایل پاییزی خاص و جذاب میگردید باید به گونه ای خاص نیز در انتخاب نوع پوشش خود عمل کنید. در این قسمت به معرفی دامن جین پاییزه میپردازیم.مطمئنا آیتم های پوشیدنی قدیمی و تکراری نمی توانند در ایجاد ظاهری شیک به شما کمکی  کنند و ظاهر شما را خاص و جذاب جلوه بدهند. ذهنیت غالب عموم افراد جامعه اینگونه است که در استایل های پاییزه  تنها میتوان از شلوار استفاده کرد. اما اگر نگاهی به استایل چهره ها و افراد معروف بیاندازید ، متوجه می شوید که آن ها در بسیاری از استایل های خود از  دامن جین پاییزه  در این فصل استفاده میکنند و استایل خود را تکمیل می کنند. اگر شما هم نگاه ویژه ای به دامن جین پاییزه دارید و دوست دارید در پاییز پیش رو استایل متفاوتی داشته باشید و از ظاهر زیبای خود لذت ببرید ، بهتر است این بار دامن جین پاییزه را امتحان کنید.

دامن جین پاییزه دخترانه - گرا گالری
دامن جین پاییزه – گرا گالری

اگر تصمیم گرفتید تا در استایل امسال خود از دامن جین پاییزه استفاده کنید  بهتر است بدانید که طراحان لباس پیشنهاد می کنند که  از ترکیب پالتو جین پاییزه بلند و دامن های راسته و ماکسی استفاده کنید. یک استایل شیک و جذاب پاییزه دیگر ترکیب کت یا کاپشن کوتاه پاییزه و دامن های فون است. برای دوخت این آیتم پوشیدنی پاییزه هم می توانید بسته به سلیقه شخصی خود از پارچه هایی با میزان چروک پذیری کم و ظاهری استا و جذاب استفاده کنید.

استایل های کژوال با شلوار جین پاییزه

استایل کژوال در دنیای مد و فشن همچنان یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین استایل های پر رونق به خصوص در بین قشر جوان است. از بارزترین ویژگی های استایل کژوال، استفاده از آیتم هایی است که حس سادگی و مینیمال است. بنابراین در استایل کژوال برش های پرزرق و برق و تزیینات عجیب و دور از ذهن جایگاهی ندارند. اگر شما هم از استایل های پر رنگ و لعاب دوری میکنید و فردی هستید ساده پسند و ترجیح شما به کار بردن آیتم های پوشیدنی مینیمال در استایل خود است، این قسمت از مقاله شلوار جین پاییزه برای شما است.

کت و شلوار‌های اورسایز
کت و شلوار‌های اورسایز

یکی از آیتم های پوشیدنی پرکاربرد در بین بانوان که پایه ثابت استایل کژوال می باشد، شلوار جین پاییزه است. شلوار جین پاییزه معمولا در کمد لباس تمام بانوان ایرانی پیدا می شود. شلوار جین پاییزه انواع متفاوتی دارد. شلوارهای بوت کات، نیم بگ، بگ، راسته و مام استایل از مهمترین ترین مدل های شلوار جین پاییزه است. ست شدن آسان این لباس جین با سایر آیتم های پوشیدنی می تواند یکی دیگر از شاخصه های بارز شلوار جین پاییزه باشد. شما می توانید بسته به سلیقه شخصی خود ازیک پالتو بلند یا کاپشن پفکی شیک در کنار این شلوار جین پاییزه استفاده کنید.

مانتو جین پاییزه، جذاب همیشگی

از بهترین آیتم های پاییزه که با آن میتوان ست های جذاب و شیک پاییزه زیادی را امتحان کنید، مانتو جین پاییزه است. ممکن است تصور شما هم بر این باشد که مانتو جین پاییزه ضخامت زیادی دارد و برای روزهای خنک پاییزی گزینه نامناسبی محسوب می شود. اما کافی است سری به ویترین های بازار بزیند تا متوجه شوید که بسیاری از مدل های مانتو جین پاییزه از یک لایه پارچه سبک و آستری داخلی تهیه شده و بسیار برای روزهای خنک پیش روکاربردی هستند. استفاده از آستری در مانتو جین پاییزه بسته به نوع پارچه اصلی و ایستایی آن، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد و جنس آن می تواند متفاوت باشد. مدل های بلند مانتو جین پاییزه برای افراد توپر و چاق یک امتیاز ویژه محسوب می شود چون می تواند ظاهر شما را کشیده تر و لاغرتر نشان بدهد. استفاده از برش های جذاب و تزیینات شیک مثل جیب های تزئینی می تواند مانتو جین پاییزه شما را از یک مدل ساده و بی روح به یک آیتم لوکس و جذاب تبدیل کند.

مانتو جین پاییزه زنانه - گرا گالری
مانتو جین پاییزه – گرا گالری

اگر از طرفداران مانتو جین پاییزه هستید و به دنبال یک مدل پالتو پاییزه شیک و منحصر به فرد میگردید، بهتر است برای طراحی و دوخت مانتو جین پاییزه خود به سراغ پارچه هایی با استحکام و ایستایی بالا بروید. پارچه هایی که استحکام مناسب را  ندارند نمی توانند ظاهری جذاب را برای شما ایجاد کنند. لباس جین در اصل خاصیت و شکل اسپرت و خودمانی دارد و وقتی در کنار آن از آستری خز استفاده کنید، می توانند گرمای مطبوع و خوشایندی را در روزهای خنک پاییزی برای شما فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

استایل‌های جین از ترندهای پاییز و زمستان