5 مدل کت شیک و جدید زنانه

فهرست مطالب

گاهی اوقات برای اینکه بتوانید یک لباس متفاوت بپوشید، نیازمند یک مدل خاص نیستید. یک کت شیک و جدید زنانه می تواند یک مدل لباس برای موقعیتهای غیر رسمی و تشریفات باشد و ظاهر شما را به مدلی خیره کننده تبدیل کند. در حقیقت کت دخترانه زیبا به عنوان یک آیتم پوشیدنی می تواند نقش بسزایی در استایل شما ایفا نماید. البته معمولا افراد ترجیح می دهند در فصول سرد سال لباس های ساده و یکدست بپوشند. به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب از مجله مد و استایل گرا گالری به معرفی چند مدل کت شیک و جدید زنانه بپردازیم. 

کت شیک و جدید زنانه - گرا گالری

یکی از بیشترین کاربردهای کت زنانه برای کسانی است که به استایل کژوال علاقه چندانی ندارند و دنبال ظاهری متفاوت هستند پس در طراحی و دوخت کت های زنانه ترند روز و سلیقه شخصی برای انتخابی خاص نکته مهمی است. شما می توانید با انتخاب یک کت پاییزه شیک و مناسب، از بی نهایت استایل پاییزی متنوع نهایت بهره را داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با این چند مدل کت شیک و جدید زنانه در ادامه مطلب، با ما همراه باشید.

کت یقه انگلیسی

کت زنانه یقه انگلیسی - گرا گالری
کت زنانه یقه انگلیسی – گرا گالری

یقه انگلیسی همچنان یکی از قدیمی ترین و در عین حال از جمله پرطرفدارترین مدل های یقه برای کت های زنانه است که در بین طرفداران کت یقه انگلیسی دوباره ترند شده و جایگاه خود را پیدا کرده است. این مدل یقه به صورت بلند تا وسط کت کشیده میشود. یقه انگلیسی بزرگ ظاهری زیبا و متفاوت به کت شما می بخشد. البته در صورتیکه تمایل دارید از مدل کت یقه انگلیسی خود به صورت روزانه و در محیط  های کاری استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما یک یقه انگلیسی ساده و کوتاه است که میتواند در عین سادگی ، جذابیت خود را همیشه حفظ کند.

کراپ کت شیک

آیتم های نیم تنه همواره بین خانم ها دارای محبوبیت بسیاری هستند. این مدل استایل در بین دختران جوان همیشه رایج  بوده است. برای داشتن یک استایل نیم تنه جذاب با کراپ کت کافی است یک الگوی ترند برای طراحی و دوخت مناسب را انتخاب نمایید. کراپ کت زنانه که این روزها در صدر ترندهای دنیای مد و فشن قرار دارد و به عنوان یک کت شیک و جدید زنانه شناخته میشود، یک انتخاب ایده آل و جذاب برای شما خواهد بود.میتوان از کراپ کت ها برای استایل با لباس های مختلف استفاده کرد و آن را ست نمایید.

کراپ کت زنانه شیک - گرا گالری
کراپ کت زنانه شیک – گرا گالری

این آیتم می تواند هم در مهمانی و دور همی دوستانه و هم در مهمانی های رسمی تر شما نقش کلیدی در ایجاد ظاهری خاص و جذاب ای ایفا کند.کراپ کت ها را معمولا تنها و یا همراه با یک دامن کوتاه مجلسی شیک در مهمانی ها میتوانید بپوشید. اما اگر شما از استایل رسمی فاصله میگیرید و از طرفداران استایل کژوال هستید، می توانید آن را همراه با یک شلوار جین زیبا نیز هماهنگ کنید. برای فصل پاییز و روزهای سرد سال هم این کت تک زیبا را همراه با شومیز جذاب دخترانه و زنانه نیز می توانند به تن کرده و استایلی خاص و در خور توجه برای خود ایجاد کنید.

کت بدون یقه زنانه

کت بدون یقه زنانه - گرا گالری
کت بدون یقه زنانه – گرا گالری

زمانی که ازیک کت شیک و جدید زنانه صحبت می شود، اولین چیزهایی که به ذهن ما خطور می کنند، یقه و آستین آن است. یقه یک بخش مهم و حیاتی کت ها و مخصوصا کت های مجلسی و رسمی زنانه به حساب می آیند. اولین بار در دنیا این برند ” کوکو شنل ” بود که سراغ طراحی بدون یقه کت های زنانه برود و مثل همیشه باعث شد کت و دامن های برند شنل غوغایی در صنعت مد و استایل به پا کنند. برند کوکو شنل برآن شد تا لباسی خاص و متفاوت برای دختران و زنان طراحی کند. با ساختار شکنی و بدعت گذاری برند معروف مد دنیا، امروزه افراد بسیاری بدون هیچگونه ترس و نگرانی از طراحی یقه، میتوانند یک کت خاص ولاکچری برای خود بدوزند. جالب است بدانید که کت بدون یقه معمولا به صورت چسبیده و راسته که اصطلاحا آنرا طراحی مربعی می گویند دوخته میشود. برای ایجاد ظاهری شیک و جذاب روی این کت های خاص می توانید از مدل جیب پاکتی و ساده استفاده کنید.

کت فانتزی خاص

به طور کلی اکثر افراد تصوری که از یک کت زنانه دارند به شکل ظاهری ساده و رسمی از آن اکتفا میکنند. اما برای ایجاد کت فانتزی خاص شما می توانید با استفاده از یک پارچه نرم و فرم پذیر و خاص یک کت فانتزی و متفاوت ایجاد کرد.  پارچه های نرم به دلیل داشتن بافتی تار و پودی سریعا ریش ریش می شوند. این یعنی اینکه اگر لبه های درز لباس را نگیریدرو پاکدوزی نکنید، این ریش ریش شدن پارچه می تواند به بافت اصلی لباس شما آسیب جدی وارد کند. اما بسیاری از طراحان لباس از همین ویژگی منفی برای ایجاد تزئینات خاص لباس بهره برده اند. آن ها عمدا درزهای بیرونی پارچه را به صورت ریش ریش شده و شلخته رها کرده و با این کار استایلی شیک و فانتزی به کت می دهند.

کت فانتزی زنانه - گرا گالری
کت فانتزی زنانه – گرا گالری

علاوه بر مطالب بالا، اگر از یک مدل پارچه سبک و نازک برای طراحی و دوخت کت شیک و جدید زنانه استفاده نمایید، می توانید به راحتی استایل دلخواهتان را به قسمت های مختلف کت بدهید. به این ترتیب می توانید برش و جزئیات مورد نظر را به کت  خود افزوده و ظاهری شیک و ویژه خلق نمایید. طراحی یقه های متفاوت، جیب های پاکتی شیک و یا حتی کمربند امکان ایجاد ظاهری فانتزی به کت شما را میدهد. استفاده از مدل کت فانتزی را به خانم های جوان پیشنهاد می کنیم. از این کت می توان در مهمانی های رسمی و دور همی دوستانه استفاده کرد و پوشید. اگر شما طرفدار استایل کژوال هستید از داشتن ظاهری رسمی دوری میکنید و مایلید یک آیتم پوشیدنی خاص به استایل خود اضافه کنید، این کت می تواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد.



کت کژوال

یکی از مزایای کت کژوال قابلیت ترکیب چندین پارچه مختلف و ایجاد استایلی متفاوت و خاص است. به عنوان مثال از ترکیب پارچه های جین و کتان و ایجاد برش های نامتقارن میتوان مدلی  ترکیبی ایجاد کرد. اگر اندکی خلاقیت به خرج دهید می توانید آن را با پارچه هایی مانند چرم و فوتر نیز ترکیب کرده و استایلی جالب ایجاد نمایید. این ترکیب به شما کمک می کند که کمی از میزان رسمی بودن طرح کت خود کاسته و بتوانید یک کت کژوال و بسیار منحصر به فرد داشته باشید.

کت کژوال دخترانه - گرا گالری
کت کژوال دخترانه – گرا گالری

به خاطرداشته باشید که کت کژوال به دلیل استفاده روزمره و مداوم باید از پارچه های جنس سبک و دارای تنفس پذیری بالا طراحی شود. به این ترتیب می توانید کت را در ساعات طولانی شبانه روز بر تن نمایید و احساس سبکی و راحتی هم داشته باشید. چروک پذیری اندک از دیگر ویژگی های مدل پارچه کت کژوال است که آن را تبدیل به گزینه ای ایده آل و یک کت شیک و جدید زنانه خاص برای استفاده روزمره می کند.این کت را به راحتی میتوان با شلوار جین و کفش کتانی ست کرده و استایل یکنواختی خواهید داشت.

حرف پایانی

دنیای مد و لباس زنانه بسیار شگفت انگیز است. اما معمولا خانم ها در فصلول سرد سال مثل پاییز و زمستان نمی دانند چه آیتم های ترکیبی و جذابی می توانند به استایل خود اضافه کنند و از آن لذت ببرند. به این ترتیب تصمیم ما برآن شد که چندین مدل کت شیک و جدید زنانه به شما پیشنهاد نماییم. به طور کلی کت یک آیتم پوشیدنی بسیار متنوع و کلاسیک در کمد لباس خانم ها است. استفاده از یک پارچه های خاص و طرحدار باعث می شود استایلی لاکچری و جذاب داشته باشید. با کمی استفاده از ذوق و خلاقیت خود می توانید مدل های مختلفی از کت های زنانه مجلسی و کت و شلوار زنانه مجلسی و کژوال را با این مدل پارچه ها طراحی نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

کت شیک و جدید زنانه - گرا گالری