از 6 مدل مانتو جدید و شیک دیدن کنید

فهرست مطالب

مدل مانتو جدید و شیک - گرا گالری

استقبال خانم ها از تهیه و خرید مانتوهای جدید بیشتر از سایر آیتم ها ی پوشیدنی است. اغلب خانم ها دوست دارند بیش تر از هر لباس دیگری هزینه و وقت خود را صرف خرید مانتو کنند. این ها عباراتی است که شاید هر خانم ایرانی حداقل یک بار آن را به زبان خود آورده باشد. بسیاری از شما دوستان نیز مطمئنا به مانتو بیش از سایر لباس ها و پوشیدنی ها اهمیت می دهید. دلیل این مطلب نیز که کاملا مشخص است. بانوان ایرانی در اکثر موارد در استایل خود از مانتو حتما استفاده می کنند. این مورد باعث شده است عنوان جستجوی مدل مانتو جدید و به روز دخترانه و زنانه، در طول اوقات شبانه روز هزاران بار پی در پی در اینترنت و فضای مجازی جستجو شود. اگر شما نیز به دنبال یک مدل مانتو جدید و شیک برای خود هستید، با این مقاله از مجله مد و استایل گرا گالری با ما همراه باشید.

مدل مانتو جدید و شیک خود را اینگونه طراحی کنید

همانطور که پیش تر گفته شد، جستجوی مدل مانتو جدید و خاص همیشه از بزرگ ترین علاقه مندی های دختران و زنان ما بوده است. به همین خاطر تصمیم بر آن شده تا در این مقاله از مجله مد و استایل گالری گرا مجموعه ای کامل و به روز از جدیدترین مدل مانتوها را گردآوری کرده و به حضور شما عزیزان تقدیم شود.

مدل مانتو جدید و شیک با آستین های خاص

یکی از قسمت های مانتو که هنگام طراحی  و دوخت آن اهمیت زیادی دارد، آستین های مانتو است. مدل آستین مانتویی که انتخاب می کنید می تواند باعث جلب توجهات و نگاه ها ی دیگران به سمت شما بشود. یکی از چندین مدل آستین معروفی که حتما با آن آشنا هستید، آستین مانتو پفکی است. آستین پفکی به آستینی گفته می شود که از شانه تا قسمت مچ گشاد بوده و پس از آن به وسیله یک کشبافت ظریف یا کش مچی به یک باره جمع و جور می شود. برای دوخت این مدل آستین با توجه به سلیقه شخصی خود می توانید از انواع پارچه ها هم بهره ببرید.

مدل مانتو مجلسی دخترانه جدید و شیک - گرا گالری
مدل مانتو جدید و شیک – گرا گالری

اگر به دنبال یک مدل مانتو جدید و شیک میگردید که آن را قبلا به تن شخص دیگری هم ندیده باشید و خاص باشد، باید در زمان طراحی لباس کمی خلاقیت بیشتری به خرج دهید. آستین های ساذه و بعضا تکراری و همیشگی نمی توانند ظاهر خاص و متفاوتی را برای مانتو شما ایجاد کنند. برای جذاب تر شدن مدل مانتو خود به الگوی مانتو و پارچه ای احتیاج دارید که اجازه دوخت طیف وسیعی از مدل ها و طرح های جذاب آستین مختف را به شما بدهد. پیشنهاد ما به شما، پارچه کرپ است. از برش های موازی استفاده کرده و با کمک گرفتن از تکنیک نواردوزی از انواع مدل آستین ها بر روی طرح مانتو مورد علاقه خود استفاده کنید و صاحب یک مدل مانتو جدید و شیک شوید.

مدل مانتو ساحلی شیک برای تابستان امسال

مدل مانتو ساحلی از آندسته مدل مانتوهایی است که در فصل تابستان ترند هسنتد و می تواند به کمک استایل شما بیاید. در گرمای تابستان به خوبی آگاهید که پیراهن ساحلی چقدر می تواند در سفرهای تفریحی تابستانه و روزهای داغ تابستان ضروری باشد. دوخت این مدل مانتو بسیار راحت و آسان است. به همین خاطر افرادی که در ابتدای راه یادگیری خیاطی هستند به آن علاقه زیادی دارند. برای دوخت این مدل مانتو ساحلی و خاص کافی است که اندازه مانتو خود را به شکلی اورسایز و قد آن را بلند طراحی کنید. بسته به سلیقه شخصی خود می توانید از انواع مدل آستین ها در آن استفاده کنید. برای قسمت یقه این مدل مانتو اغلب از یقه هفت یا گرد میتوان استفاده کرد که جذابیت و زیبایی خاصی به این مدل مانتو ساحلی ببخشد.

مدل مانتو ساحلی جدید پیراهن ساحلی - گرا گالری
مانتو پیراهن ساحلی جدید – گرا گالری

از آنجایی که قرار است در هوای گرم تابستان از این مدل مانتو جدید و شیک استفاده کنید، باید به دنبال پارچه های نازک برویم زیرا  پارچه های جنس ضخیم می توانند در اثر گرما و تعریق به پوست شما آسیب وارد کنند. از دیگر نکات مهمی که هنگام خرید باید به آن دقت داشته باشید، قابلیت تنفس پذیری و میزان جذب رطوبت هوا توسط پارچه انتخابی شما است. پارچه هایی که تنفس پذیری بالایی دارند، می توانند میزان رطوبت هوا را به خوبی از روی پوست شما جذب کرده و به بیرون لباس منتقل کنند. در نتیجه با این مدل پارچه ها به هیچ عنوان حس خیسی را تجربه نخواهید کرد. از جمله ی یکی از بهترین پارچه ها که می توانید در این زمینه از آن ها بهره بگیرید، پارچه لینن ساده، پارچه لینن طرحدار، پارچه نخی ساده و پارچه نخی طرحدار است. به خاطر داشته باشید که میزان چروک پذیری پارچه های نخی نسبت به پارچه های لینن بیشتر است.


بیشتر بخوانید: از 6 مدل مانتو جدید و شیک دیدن کنید

مدل مانتو کتی مشکی نیمه رسمی

در بین مدل مانتوهای مختلف، مدل مانتو جدید و شیک مشکی جزو پرفروش ترین مدل های امسال قراردارد. از آنجایی با این آیتم پوشیدنی می توانید در مکان ها و موقعیت های رسمی و دوستانه مختلف استایل های پوناگون بزنید و استفاده کنید، قطعا شما نیز مدل مانتو مشکی دخترانه شیک را در کمد لباس خود نگه داری میکنید. اگر هم این مدل مانتو شیک و جذاب را نداشته باشید قطعا مایل هستید که به زودی برای خرید یا دوخت آن اقدام کنید.

مدل مانتو کتی مشکی جدید - گرا گالری
مدل مانتو کتی مشکی نیمه رسمی

در طراحی مدل مانتو مشکی نیمه رسمی بهتر است به سراغ مانتوهای کتی هم بروید. حسب سلیقه شخصی خود می توانید از مدل یقه های ساده یا یقه های برگردان بر روی مانتوجدید خود بهره ببرید. در این مدل مانتو جدید و شیک در عین حال که به خاص بودن و جذابیت مانتو توجه ویژه دارید، باید تلاش کنید که حالت رسمی آن نیز حفظ شود تا بتوان مدل مانتو مهمانی و رسمی ایجاد کرد. در نتیجه میتوان گفت که استفاده از مدل های عجیب و غریب برای طراحی دوخت این مانتو کاربردی ندارد.

مدل مانتو جدید و شیک دو تکه

مدل مانتو جدید و شیک دو تکه - گرا گالری
مدل مانتو جدید و شیک دو تکه – گرا گالری

یکی از مدل مانتوهای ترندی و پرطرفدار که این روزها در جامعه بین دختران و پشت ویترین مغازه ها حتما دیده اید، مدل مانتو دو تکه است. این مدل مانتو جدید و شیک برای دختران شیک پوش و بانوان یک گزینه جذاب و منحصر به فرد به حساب می آید. از مدل های مختلف این مانتو دو تکه جدید و شیک می توانید در دورهمی دوستانه و مهمانی رسمی بپوشید و به جذابیت خود ببالید و با استایل های مختلف مثل استایل روزمره و دوستانه، استایل کژوال و نیمه رسمی یا حتی استایل های پرزرق و برق نیز آن را هماهنک کرده و از این مدل مانتو شیک بهره ببرید.

مدل شومیز پاپیونی و فانتزی

مدل شومیز پاپیونی و فانتزی-گرا گالری
مدل شومیز پاپیونی و فانتزی-گرا گالری

مدل مانتو جدید و شیک پاپیونی با دامن پر چین یکی از مدل مانتوهای جذاب و فانتزی است که در میان دنبال کنندگان این روزهای دنیای مد و فشن سر و صدای زیادی به پا کرده است. این مدل مانتو برای افرادی که به مدل مانتو جدید و شیک علاقه دارند ولی ترجیح آنها استفاده از مدل مانتو جلو باز نباشد، بهترین گزینه است. از ویژگی های این مدل مانتو جدید و شیک استایل کژوال بودن و سادگی است که چیزی از زیبایی آن کم نمی کند.

کت خنک تابستانی

اگر شما جزو کسانی هستید که به استفاده از کت در استایل خود علاقه زیادی دارید، این قسمت از مقاله “ مدل مانتو جدید و شیک ”  برای شما است. بسیاری از افراد به استایل های مجلسی و رسمی علاقه آنچنانی نداشته ولی دوست دارند به جای مانتو از کت در استایل خود استفاده کنند. کت کوتاه یک مدل مانتو جدید و شیک در دنیای مد و استایل در نظر گرفته می شود. این مدل مانتو جدید و شیک انواع متفاوتی دارد. اکثر افراد فکر می کنند که از کت فقط برای استایل ها و مراسم های رسمی می توان استفاده کرد ولی اینگونه نیست. کت انواع متفاوتی دارد و یکی از بهترین ترین انواع مدل های کت کوتاه، کت خنک تابستانی است.

کت خنک تابستانی،مانتو کتی-گالری گرا
کت خنک تابستانی،مانتو کتی-گالری گرا

برای طراحی و دوخت این مدل مانتو جدید و شیک تابستانی باید به دقت کنید که پارچه مورد نظر دوخت کت خنک تابستانی تنفس پذیری خوبی داشته باشد و جدای از بحث تنفس پذیری پارچه باید نازک بوده و ضخامت کمی هم داشته باشد.

یه ترکیب خاص با کت، جلیقه و شلوار

وقتی صحبت ازمدل کت و شلوار مجلسی و شیک زنانه می شود اولین موردی که در ذهن ما شکل میگیرد، استایل رسمی است. استایل رسمی با کت و شلوار زنانه از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین استایل های شیک و رسمی در میان خانم ها محسوب می شود. زمانی که از کت در کنار جلیقه و شلوار استفاده می شود، می تواند استایل رسمی شما را یک سر و گردن بالاتر از اطرافیانتان در مهمانی رسمی جلوه بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

مدل مانتو جدید و شیک - گرا گالری