9 مدل پالتو جدید و شیک امسال به همراه عکس

فهرست مطالب

پالتو جدید دخترانه و شیک

افرادی فصل پاییز وشروع سرما را به دلیل تنوع طرح و رنگ مدل لباس هایی که می توان در آن پوشید، دوست دارند. پالتو،در زمره لباس های روزمره و معمولا بلندی هستند که به راحتی، استایلی جذاب و شیک برای شما ایجاد میکنند. معمولا، افراد به دنبال خرید مدل پالتوهای جدید ساده و تک رنگ هستند. زیرا به راحتی می توان آنها را با آیتم های پوشیدنی مختلف استایل کرد. در واقع مدل پالتو پاییزه بلند و تک رنگ خود را می توانید تا سالها با لباس های گوناگون ست کرده و بپوشید. به این ترتیب استایل پالتویی راحت و سرشار از گرما را برای پاییز خواهید داشت. ولی ممکن است بعد از مدتی، حس تکراری بودن استایل خود را در پاییز زمستان دارشته باشید پس چاره کار آشنایی با چند مدل پالتو جدید و شیک برای شروع فصل پاییز است.

پالتو باوجود اینکه الگویی ساده و حتی گاها تکراری دارد، می تواند تنوع کار بالایی داشته باشد. در واقع، استفاده از پارچه های و رنگ های مختلف، می تواند به سادگی تنوعی بی نهایت در ایجاد مدل های پالتو خلق کند. طراحان با کم یا زیاد کردن رنگ یا پارچه های جدید اقدام به طراحی طیف مدل های مختلفی از پالتو می کنند. اگر به دنبال چند مدل پالتو جدید هستید یا مایلید با ترندهای جذاب مدل پالتو جدید و شیک فصل پاییز 1403 آشنا شوید، ادامه این مطلب از مجله مد و استایل گرا برای شما مفید خواهد بود. در ادامه این مطلب با 9 مدل پالتو جدید و پاییزه کاربردی آشنا خواهید شد.

مدل پالتو ماکسی،مدل پالتو بلند

پالتو ماکسی بلند جدید
پالتو ماکسی بلند جدید

اجازه دهید معرفی مدل پالتو جدید پاییز 1403 را با بررسی یک پالتوساده و کلاسیک آغاز کنیم. در دنیای مد و فشن لباس های کلاسیک همیشه جایگاه خاص خود را در میان ترند استایل های روز حفظ خواهند کرد. البته برخی از این مدل ها ممکن است برای چند سالی بدون استفاده در کمد شما باقی بمانند. در واقع شما می توانید پالتوهای ساده و کلاسیک را همه ساله بپوشید اما گاهی اوقات روی مدار مد هستند و گاهی جزو ترندهای به روز دنیای مد و استایل به حساب نمی آیند. یکی از جذاب ترین مدل های پالتو جدید و شیک که دوباره به عنوان ترند مطرح شده است، پالتو ماکسی بلند دخترانه هستند. این پالتو که معمولا یقه انگلیسی دارد و فیت بدن بوده با تغییر در اندازه یقه آن می توانید پالتویی شیک و جذاب داشته باشید.

مدل پالتو سرخ پوستی،پالتو دخترانه شیک

مدل پالتو دخترانه شیک سرخ پوستی
مدل پالتو سرخ پوستی

یک مدل پالتو جدید دخترانه و شیکی که می توانیم برای پاییز 1403 به شما عزیزان پیشنهاد کنیم، پالتو سرخ پوستی است که در زبان انگلیسی با عنوان SHEARLING Coat شناخته می شوند. این مدل پالتو جذاب یکی از متفاوت ترین مدل پالتوهای جدید است که می توانید آن را با اکسسوری های مختلف بپوشید و استایل های متفاوت بزنید. اگر به استایل بوهومی یا بوهومین علاقه زیادی دارید، این پالتو گرم و دوست داشتنی، گزینه بسیاری خوبی برای شما خواهد بود.

مدل پالتو تدی، مدل پالتو جدید و شیک

مدل پالتو تدی جدید و شیک
مدل پالتو تدی

پارچه تدی خزدارهمانند پارچه های خزکه روی سطح آن را پرزهای بلندی پوشانده، می باشد. ولی برخلاف خز، پرزهای این  مدل پارچه ضخیم تر و به صورت فر است. به همین دلیل این پارچه را با نام پارچه تدی یا ببعی نیز می شناسند. اگر به دنبال یک مدل پالتو جدید و خاص هستید، مدل پالتو تدی انتخابی مناسب برای شما خواهند  بود. به خصوص اگر که استایل همیشگی کژوال دارید و یا به عنوان یک دختر جوان به دنبال مدل پالتو شیک و خاص هستید. پالتو تدی را می توانید در طرح و رنگبندی متنوع و با سایر آیتم های پوشیدنی استایل کنید. همینطور مدل های اورسایز پالتو تدی یکی از ترندهای شیک فصل پاییز امسال به حساب می آید. این پالتو را می توانید همراه با لگ و بوت و به ویژه کتانی ست کرده و بپوشید.

مدل پالتو طرح پوست حیوانات

مدل پالتو شیک طرح پوست حیوانات
مدل پالتو طرح پوست حیوانات

یک پالتو با  طرح پوست حیوانات می تواند انتخابی فوق العاده برای بسیاری از خانم ها ی جوان باشد که ترجیح می دهند پالتوهای ساده و تک رنگ نپوشند و مایلید در هر جمعی، نظرها را به خود جلب کنید. در بین مدل پالتوهای جدید امسال، پالتوهایی که در طراحی آن از طرح پوست حیوانات بهره گرفته شده، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در نتیجه شما می توانید به استایل زیبا و شیک با انتخاب یک مدل پالتو زنانه با طرح حیوانات جسارت و سلیقه خاص خود را به رخ بکشید.

انتخاب و استفاده صحیح از چنین پالتوهایی، تنها کار خانم های با سلیقه و طرفدار ترندهای به روز و جذاب دنیای مد است. اگر به دنبال انتخاب چنین پالتویی هستید، بهتر است سایر آیتم های پوشیدنی را ساده انتخاب کنید. زیرا استفاده از چند مدل لباس طرحدار در کنار هم، باعث ایجاد ظاهری شلوغ و آشفته برای شما میشود. با در نظر گرفتن این نکته، استایل شما شیک و متفاوت خواهد بود.

مدل پالتو خز، یک مدل پالتو جدید و لوکس

مدل پالتو خز جدید و لوکس
مدل پالتو خز جدید و لوکس

اگر از طرفداران دنیای مد و استایل باشید، مشاهده کرده اید که پالتوهای خز هیچوقت کهنه و دمده نمی شوند. بسیاری از افراد مشهور در دنیا، لااقل یک کت یا پالتوی خز در کمد لباس خود دارند. به همین دلیل شاهد بازگشت دوباره این پالتو جذاب به ترندهای داغ پاییز 1403 هستیم. اگر شما به دنبال خرید یک مدل پالتو جدید و شیک هستید که بتوانید با آن در محیط های کاری و رسمی و لاکچری حاضر شوید، ما پالتو خز را پیشنهاد میکنیم که می تواند انتخاب بدون شک بی نقص برای شما باشد.

مدل پالتو کاپشنی

مدل پالتو کاپشنی دخترانه
مدل پالتو کاپشنی دخترانه

احتمالا در نگاه اول به عنوان مطلب تصور می کنید مدل پالتو با پارچه کاپشنی همان کاپشن معمولی یا پافر بلند است. اما منظور ما از پالتو با پارچه کاپشنی، پالتوهای دوخته شده با پارچه های ضد آب است. این مدل پالتوها در مقایسه با کاپشن معمولی، ضخامت و حجم بسیارکمتری دارند. اغلب برای طراحی اینچنین مدل پالتویی، از پارچه مورد نظرهمراه با یک لایه پشم شیشه برای ایجاد گرمای مطلوب در فصل سرد استفاده می شود.

از این مدل پالتو سبک می توانید در مناسبت های مختلف و استایل روزمره خود استفاده نمایید. این مدل پالتو یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای خانم هایی است که به استایل کژوال علاقه زیاد دارند. اگر کاپشن های معمولی برای شما حجیم و سنگین به نظر می رسند، می توانید با خیالی آسوده از مدل پالتو کاپشنی یا پافر در طراحی استایل خود بهره ببرید. میتوان از کفش های اسپرت و یا نیم بوت های لژ دار برای ست کردن به همراه این مدل پالتو بهره برد.

مدل پالتو چرم، مدل پالتو متفاوت

مدل پالتو چرم دخترانه
مدل پالتو چرم دخترانه

یکی از پارچه هایی که در سالهای اخیر دوباره مورد توجه ویژه طراحان لباس قرار گرفته است پارچه چرم بود. انواع آیتم های پوشیدنی از دامن، شلوار، کت های کوتاه و بلند زنانه تا پالتو چرم باز هم طرفداران همیشگی خاص خود را پیدا کرده اند. به همین خاطر پالتو چرم را می توان به عنوان یک مدل پالتو جدید برای پاییز 1403 در نظر بگیریم. این پالتوها معمولا با چرم های جنس براق طراحی و دوخته می شوند و ظاهری شبیه کت بارانی و ترنچ کت دارند. این مدل پالتو ساده با قد بلند و مدل یقه های انگلیسی وطرح پاگون بر سر شانه دوخته می شوند. پالتوهای چرم ترند امسال، اغلب با رنگ های شیک و جذال روانه بازار میشوند. می توان این مدل  پالتوهای چرم را با انواع بوت های ساق بلند و یا شلوارهای چرم، ست نمایید.

مدل پالتو رنگ شتری

مدل پالتو دخترانه جدید رنگ شتری
مدل پالتو رنگ شتری

رنگ شتری از دسته رنگ هایی است که در سال های اخیر بسیار زیاد مورد توجه طرفداران مد قرار گرفته است. مخصوصا اگرشما اهل استفاده از رنگ های روشن در فصل گرم سال هستید، این رنگ جذاب می تواند استایل شما را به استایلی جذاب و گران قیمت تبدیل کند.یک پالتو شتری رنگ می تواند در فصل سرما برای شما بسیار کاربردی باشد. مخصوصا اگر طرفدار استایل مینیمال باشید. رنگ شتری در طیف رنگ های بژ قرار دارد و تقریبا رنگی خنثی به حساب می آید. به این ترتیب برای استایل پالتو رنگ شتری می توانید آن را با رنگ های متعددی ست کنید.

مدل پالتو چهارخونه

پالتو پاییزه شیک دخترانه چهارخونه
پالتو پاییزه شیک دخترانه چهارخونه

زمانی که حرف مدل پالتو جدید می شود، به رنگ های تیره و مدل های ساده فکر می کنید،ولی باید بدانید این تصور کاملا غلط است. یک ترند همیشگی که می توان از آن در استایل پاییزی خود بهره ببرید، پالتوی چهارخونه است. پالتوهایی که با پارچه کشمیر چهارخونه طراحی و آماده می شوند، بدون شک جزو بهترین مدل هایی هستند که می توانید از آن برای پاییز و زمستان امسال تهیه کنید. این پالتوهای با تنوع بی نظیر خود در طراحی و رنگبندی زیاد، برای سلیقه هر شخصی مناسب خواهند بود. اغلب از پارچه های فوتر طرحدار یا پارچه کشمیر چهارخونه برای دوخت این مدل پالتو استفاده می شود، دلیل این مطلب هم جنس بسیار سبک و گرم آنها هستند. اگر رنگ و پالتو مدل مناسبی برای خود انتخاب نمایید، این پالتو کاربردی میتواند تا سالهای آینده آیتم پوشیدنی ثابت کمد منزل شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

پالتو جدید دخترانه و شیک