لباس و استایل های پاییزه و ترند . پارچه های پاییز 1403

فهرست مطالب

لباس پاییزه دخترانه،کت پاییزه دخترانه،ست پاییزه دخترانه،مانتو پاییزه دخترانه،پیراهن پاییزه دخترانه

با تغییر فصل به پاییز، زمان آن رسیده است که کمد لباس خود را با جدیدترین رنگ ها، سبک ها و آیتم های پوشیدنی به روز کنید. مجموعه پوشاکی که برای شیک پوشی و دنج ماندن در طول فصل پاییز نیاز دارید شامل موارد مختلفی از جمله: لباس پاییزه دخترانه،کت پاییزه دخترانه،ست پاییزه دخترانه،مانتو پاییزه دخترانه،پیراهن پاییزه دخترانه می باشد.

ترند رنگ های مانتو پاییزه 1403

پالت رنگی پاییز امسال همه چیز در مورد رنگ های گرم و جذاب است. به رنگ شرابی غنی، نارنجی سوخته، سبز تیره و کارامل گرم فکر کنید. مانتوهای پاییزه دخترانه و زنانه، ما در انواع رنگ‌های مد روز موجود هستند و به راحتی می‌توانید این طیف سایه‌های فصلی را در کمد لباس‌تان بگنجانید.

مانتو پاییزه دخترانه جدید
مانتو پاییزه دخترانه
ست پاییزه دخترانه جدید
ست پاییزه دخترانه

سبک و استایل مانتو پاییزه 1403

مانتوهای سایز بزرگ

برای ظاهری غیررسمی و در عین حال شیک، مانتوهای سایز بزرگ را انتخاب کنید. آن را با شلوار جین تنگ و چکمه‌های مچ پا ست کنید تا یک مجموعه شیک که برای دویدن یا ملاقات با دوستان عالی است.

لباس پاییزه دخترانه جدید
مانتو پاییزه دخترانه

مانتوهای دوخت

برای ظاهری براق تر، مانتوهای دوخت را امتحان کنید. این سبک سیلوئت شما را برجسته می کند و ظاهری براق و پیچیده به شما می دهد.

لباس پاییزه دخترانه
مانتو پاییزه دخترانه

مانتوهای کمربند دار

با یک مانتو کمربند کمر خود را برجسته کنید. این استایل برای همه تیپ‌های بدنی جذاب است و ظرافت را به هر لباسی اضافه می‌کند.

مدل مانتو های پاییزه 1403

مانتوهای چهارخانه

مدل مانتو پاییزه اسپرت
مدل مانتو پاییزه چهارخانه

یک الگوی کلاسیک پاییزی، شطرنجی یکی از ملزومات کمد لباس شما در این فصل است. از بین رنگ ها و مدل های مختلف انتخاب کنید تا مانتو چهارخانه ای مناسب و مطابق با سلیقه خود پیدا کنید.

مانتوهای مخملی

مانتو پاییزه جدید
استایل پاییزه

مانتوهای مخملی نرم و راحت در پاییز امسال باز می گردند. جذابیت رترو این پارچه را با مانتویی با رنگی غنی و فصلی در آغوش بگیرید.

مانتوهای پشمی

ست پاییزه دخترانه
مانتو پاییزه جدید

در روزهای سردتر با مانتوهای پشمی گرم و شیک بمانید. پارچه ای با کیفیت بالا انتخاب کنید که با کاهش دما شما را راحت و راحت نگه می دارد.

مجموعه های مانتو پاییزه فروشگاه گرا به روز شده

مجموعه مانتوهای پاییزی ما دارای جدیدترین ترندها، رنگ ها و استایل ها است و به شما اطمینان می دهد که لباس مناسبی را برای تکمیل کمد لباس خود پیدا خواهید کرد. از طرح‌های کلاسیک گرفته تا الگوهای معاصر، ما شما را با گزینه‌های مختلفی پوشش می‌دهیم که سلیقه‌ها و ترجیحات مختلف را برآورده می‌کنند.

امروز از مجموعه فروشگاه آنلاین گرا خرید کنید و با انتخاب مانتوهای شیک و کاربردی پاییزی، لباس پاییزه دخترانه،کت پاییزه دخترانه،ست پاییزه دخترانه،مانتو پاییزه دخترانه و پیراهن پاییزه دخترانه فصل پاییز را در آغوش بگیرید. در ادامه به بررسی پارچه های مناسب فصل پاییز می پردازیم:



پارچه کتان:

پارچه-کتان
خرید-پارچه-کتان

یکی از انواع پارچه های پاییزه که بسیار کاربردی است و در تولید لباس های مختلفی مورد مصرف قرار می گیرد، پارچه کتان است. پارچه کتان انواع بسیار زیادی دارد مانند پارچه کتان کش، پارچه کتان کراش، پارچه کتان ساده و ضخیم و غیره. پارچه هایی که در بالا از آنها نام برده شدند در گروه پارچه های مناسب فصل پاییزه قرار میگیرند. پارچه کتان پارچه ای با ضخامت متوسط است که بافت آن کجراه است و تراکم دوخت زیادی هم دارد، به دلیل تراکم بافت زیاد هوای سرد به راحتی از میان تار و پود آن عبور نمی کند و همانند یک عایق در برابر وزش باد و هوای سرد در پاییز عمل می کند. برای بافت پارچه های کتان از الیاف بسیار متنوعی مانند پنبه، پلی استر، نایلون ویسکوز استفاده می شود. پارچه های پاییزه ای مانند کتان که با الیاف پلی استر و نایلون تولید می شوند میزان جذب رطوبت بسیار پایینی دارند. این ویژگی برجسته سبب می شود تا پارچه کتان برای مناطقی که میزان بارندگی متوسطی دارند مناسب باشد. از پارچه کتان برای دوخت مانتو پاییزه، شلوار زنانه و مردانه، کت رسمی پاییزه، لباس پاییزه دخترانه،کت پاییزه دخترانه،ست پاییزه دخترانه،مانتو پاییزه دخترانه و پیراهن پاییزه دخترانه، کت کژوال پاییزه، دامن و پیراهن پاییزه می توان استفاده کرد. از پارچه کتان برای دوخت لباس هایی که از زیر پالتو و کاپشن پوشیده می شوند نیز می توان استفاده کرد.

پارچه میکرو:

پارچه-پاییزه-میکرو
پارچه-پاییزه-میکرو

پارچه میکرو پارچه متراکمی و فشرده ای است که از الیاف با جنس مصنوعی تولید می شود. این مدل پارچه در سه سال گذشته جزو پرکاربردترین پارچه های پاییزه برای استفاده های روزمره بوده است. پارچه میکرو در دو مدل پارچه میکرو کجراه و پارچه میکرو میله ای در سراسر بازار عرضه می شود. هر دو مدل این پارچه ها ویژگی های یکسانی دارند و تنها تفاوت آن ها در بافت و ظاهر آن ها است. سطح ظاهری و زیردستی این مدل پارچه میکرو کمی مشابه به پارچه جیر است با این تفاوت که طول پرزهای پارچه میکرو بسیار کوتاه هستند. به همین دلیل میزان جذب رطوبت و باران در پارچه پاییزه میکرو کم است و برای مناطقی از کشور که بارش باران بالایی دارند مناسب است. همچنین پارچه میکرو میزان تراکم بافت بسیار زیادی دارد و مانع عبور هوا از میان تار و پود خود می شود. پارچه میکرو به عنوان پارچه پاییزه ضخامت و وزن کمی هم دارد اما برای هوای سرد و خنک پاییزه بسیار مناسب است. از این مدل پارچه برای دوخت مانتو پاییزه، کت کژوال، لباس پاییزه دخترانه،کت پاییزه دخترانه،ست پاییزه دخترانه،مانتو پاییزه دخترانه،پیراهن پاییزه دخترانه، اورشرت، دامن پاییزه، سارافون و پیراهن پاییزه می توان بهره برد. علاوه بر این پارچه میکرو را می توان با  کمی آسترکشی برای دوخت ترنچ کت هم استفاده کرد. پارچه میکرو جزو بادوام ترین پارچه های پاییزه است زیرا به هیچ وجه پرز نمی دهد، گلوله نمی شود و به راحتی نخکش و ریش ریش نمی شود.

پارچه فاستونی:

پارچه-فاستونی
پارچه-فاستونی

پارچه فاستونی یکی از معروفترین پارچه هایی است که برای تولید آن از الیاف پشم استفاده می شود. هر چه میزان الیاف پشم استفاده شده در پارچه فاستونی بیشتر باشد، مرغوبیت این پارچه بیشتر است. از پارچه فاستونی اغلب برای دوخت لباس با دوام بالا مانند کت و شلوار مردانه استفاده می شود. اما به دلیل حجم و ضخامت متوسط و الیاف پشمی به کار رفته در آن جزو پارچه های پاییزه قرار دارد. پارچه فاستونی مدل بافت و طرح های متنوعی دارد و با ضخامت های مختلفی تولید می شود اما همگی این مدل پارچه های با تراکم بافت زیاد دارای ماندگاری طولانی هستند. از پارچه های فاستونی برای دوخت مانتو پاییزه، دامن، کت و شلوار زنانه، لباس پاییزه دخترانه،کت پاییزه دخترانه،ست پاییزه دخترانه،مانتو پاییزه دخترانه،پیراهن پاییزه دخترانه پیراهن و یا سارافون، شلوار زنانه و کت کژوال زنانه می توان استفاده کرد. این پارچه هنگام کار بسیار خوش دوخت است و در زمره پارچه های گران قیمت بازار قرار دارند زیرا از مواد اولیه ظریف و بسیار باکیفیت بالا تهیه می شود. پارچه فاستونی برای دوخت پوشاک رسمی و مجلسی پاییزه یک انتخاب بسیار مناسب است.

پارچه سوییت (سوئید):

پارچه-سوییت
پارچه-سوییت

پارچه سوییت یا سوئید که از کلمه ای فرانسوی برگرفته شده است و به پارچه هایی گفته می شوند که از پرداخت و آماده سازی جنس پشت چرم ساخته می شود. پارچه سوئید طبیعی مانند چرم طبیعی است و قیمت بالایی دارد و مانند دیگر اجناس تهیه شده از پوست حیوانات، بسیار لاکچری به حساب می آیند. پارچه سوییت مصنوعی که در ایران اغلب نوع پشت غواصی آن برای تولید پوشاک استفاده می شود، جزو پارچه های مورد استفاده در پاییز قرار دارد. ضخامت این پارچه کم است ولی در وزن های مختلف تولید می شود. هر چند این پارچه به دلیل الیاف یا رنگرزی یا نوع بافت خود ممکن است معایبی هم داشته باشد، مهم ترین ایراد پارچه سوییت رنگ پس دادنش است. البته این رنگ پس دادن بیشتر در بار اول شست و شوی آن اتفاق می افتد و پس از گرفته شدن رنگابه اولیه ، پارچه برای دفعات بعدی بسیار کمتر رنگ پس می دهد. شیوه تولید پارچه سوییت مصنوعی این طور است که ابتدا پارچه غواصی که کشی است تولید می شود و بعد از آن به روی آن یک لایه نرم از جنس جیر که بدون بافت است تزریق می شود. این پارچه به دلیل روش تولید خیلی خاصی که دارد هیچ درز یا منفظی در سطح خود ندارد و هوا را به هیچ عنوان از میان تار و پود خود عبور نمی دهد. ایستایی این پارچه کتی است و برای دوخت لباس های پوشیدنی مختلف فصل پاییز مورد استفاده قرار می گیرد. مانتو و کت های پاییزه، پیراهن پاییزه، لباس پاییزه دخترانه،کت پاییزه دخترانه،ست پاییزه دخترانه،مانتو پاییزه دخترانه،پیراهن پاییزه دخترانه، بایکر جکت، کت مدل وسترن و دامن از موارد عمده ای است که با این جنس پارچه بسیار نرم دوخته می شود. پارچه سوییت به عنوان پارچه ای پاییزه بسیار شیک و پرطرفدار است و در سال های اخیر همیشه جزو ترندهای استایل پاییز و زمستان بوده است.

پارچه آنغوره:

ویژگی-های-پارچه-آنغوره
ویژگی-های-پارچه-آنغوره

پارچه آنغوره یک مدل پارچه کژوال و راحتی در میان پارچه های مناسب پاییزه است که برای دوخت لباس های روزمره و مقرون به صرفه مناسب است. اسم دیگر این پارچه، پارچه موهر کشی یا آنگورا است. روش بافت این مدل پارچه مانند بافت پارچه تریکو است که با یک دسته نخ تار بافته می شود. پارچه آنغوره که به طور کامل کشی است در تولید نخ آن از الیاف پشم بز آنغوره استفاده می شود. به همین دلیل این پارچه زیردست بسیار نرم و لطیفی دارد. اغلب پارچه آنغوره طرحی مشابه ملانژ هم دارد اما انواع مدل های چاپی این پارچه پاییزه نیز در بازار به وفور موجود است. الیاف موهر یا همان پشم بز آنغوره ویژگی های بسیار جالبی برای استفاده در پاییز دارند.سبک تر بودن این گونه پارچه به دلیل اینکه هوا را در میان تار و پود خود نگه می دارد، مانند یک عایق کامل عمل می کند.طول عمر الیاف موهر نیز بیشتر از الیاف پشمی دیگر است و همین مطلب باعث می شود تا برای استفاده روزمره و مداوم نیز گرینه بسیار مناسبی باشد. پارچه های پاییزه علاوه بر گرم بودن، باید تنخور آزاد و راحتی داشته باشند که در صورت استفاده در فضاهای داخلی، برای رنج حرکات فیزیکی محدودیتی برای انسان ایجاد نکنند. مانتو پاییزه جلوباز و جلوبسته، ژاکت کژوال پاییزه، لباس پاییزه دخترانه،کت پاییزه دخترانه،ست پاییزه دخترانه،مانتو پاییزه دخترانه،پیراهن پاییزه دخترانه، بلوز و شلوار راحتی از جمله پوشاکی هستند که در فصل پاییز و با استفاده از پارچه های پاییزه تولید می شوند.

پارچه دورس:

پارچه-دورس
پارچه دورس

پارچه دورس گونه ای از پارچه های گردبافت است که کمی ضخیم تر از پارچه جنس تریکو است و سطح درونی آن کمی زبر است. از پارچه های دورس معمولا برای تهیه شلوارهای اسلش استفاده می شود. پارچه دورس ضخامت مناسب و خوبی دارد و بهترین پارچه پاییزه برای دوخت لباس خانگی و راحتی است. برای تولید پارچه دورس از الیاف متنوعی همانند پنبه و پشم و پلی استر و الاستان استفاده می شود. پارچه دورس مدل های مختلفی دارد اما اکثرا آن ها ضخیم و مناسب برای پاییز و زمستان هستند. برخی از این گونه پارچه ها کشی و برخی دیگر نیز بدون خاصیت کشسانی هستند. پارچه دورس برای تولید بیشتر لباس های راحتی پاییزه استفاده می شود. مانتو و رویه های پاییزه، هودی و سویشرت، لباس پاییزه دخترانه،کت پاییزه دخترانه،ست پاییزه دخترانه،مانتو پاییزه دخترانه،پیراهن پاییزه دخترانه، بلوز، شلوار اسلش و شلوار راحتی، پیراهن و دامن از جمله لباس هایی هستند که با پارچه های دورس قابل تولید هستند.

پارچه بارانی:

پارچه-بارانی
پارچه بارانی

پارچه بارانی از جمله پارچه های مناسب فصل پاییز است که کاملا برای مناطق پربارش کشور مناسب است. پارچه بارانی یا از جنس نایلون است و یا کاملا روکشی از جنس نایلون دارد تا مثل عایق آب را به خود جذب نکند. از مهم ترین ویژگی های پارچه بارانی ضدآب بودن است. همانطور که از نام این پارچه پیداست برای دوخت لباس های بارانی استفاده می شود. پارچه های بارانی که کاملا از جنس نایلون تهیه شده اند مثل یک نایلون بسیار ضخیم هستند و سطح درونی آن ها هیچ پوشش پارچه مانندی ندارد و برای گرم شدن به کار نمی آیند. اما پارچه های بارانی دیگری هستند که سطح درونی آنها با الیاف و از پارچه های گوناگون پوشانده شده و برای جلوگیری از نفوذ هوای سرد مناسب هستند. با استفاده از پارچه بارانی میتوان انواع بارانی کلاه دار، ترنچ کت، لباس پاییزه دخترانه،کت پاییزه دخترانه،ست پاییزه دخترانه،مانتو پاییزه دخترانه،پیراهن پاییزه دخترانه و سویشرت را دوخت تا در برابر بارش باران از خیس شدن آن جلوگیری کرد.

پارچه لینن پاییزه:

پارچه-لینن
پارچه لینن

الیاف لینن با وجود آنکه که رطوبت را جذب میکنند در فصل پاییز نیز استفاده می شوند. برای تولید پارچه لینن پاییزه از الیاف ضخیم تری از لینن و تراکم بافت بیشتر استفاده می شود. پارچه لینن که جزو پارچه های مناسب برای پاییزه باشند، اغلب برای طراحی و تولید لباس هایی مثل شومیز، بلوز، لباس پاییزه دخترانه،کت پاییزه دخترانه،ست پاییزه دخترانه،مانتو پاییزه دخترانه،پیراهن پاییزه دخترانه، شلوار و کت پاییزه مورد مصرف قرار می گیرد. پارچه لینن پاییزه علاوه بر ضخامت و تراکم بیشتر، سطح آن پرزدارتر است اما میزان مقاومت سایشی بالاتری هم دارد. این پارچه به خاطر الیاف ضد حساسیت خود برای پوشیدن در زیر مانتو و یا لباس هایی که با الیاف مصنوعی تولید شده اند، گزینه مناسبی است. پارچه های پاییزه دیگر مثل پارچه پنبه ای هم ویژگی های پارچه لینن را دارا میباشند و برای دوخت لباس بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه کرپ:

پارچه-کرپ-ساده
پارچه کرپ ساده

پارچه کرپ از دیرباز تا کنون در دسته پارچه های با ضخامت متوسط و ماندگاری بالا قرار داشته است. امروزه تنوع پارچه کرپ بسیار زیاد شده است اما انواع مختلفی از این پارچه شیک و لاکچری برای دوخت پوشاک پاییزه مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه های پاییزه به دلیل اینکه برای آب و هوای سرد این فصل استفاده می شوند، نیازمند ضخامت بیشتر و یا الیاف پشمی هستند. پارچه های کرپ اغلب بدون الیاف پشمی ساخته می شوند، پس برای اینکه برای پوشاک پاییزه گزینه مناسبی باشند باید ضخامت و تراکم آن ها کمی افزایش یابد. پارچه های مختلفی مانند کرپ مازراتی، کرپ باربی، کرپ ساده، کرپ کش و غیره برای طراحی و تولید لباس های پاییزه مناسب هستند. با استفاده از این پارچه های پاییزه می توان مانتو و شلوار ست، کت زنانه رسمی، لباس پاییزه دخترانه،کت پاییزه دخترانه،ست پاییزه دخترانه،مانتو پاییزه دخترانه،پیراهن پاییزه دخترانه، کت زنانه کژوال، مانتو پاییزه، مانتو کتی، مانتو شنل دار، دامن و پیراهن دوخت. پارچه های کرپ ظریف تری نیز برای دوخت بلوز و شومیز پاییزه در بازار وجود دارند.

پارچه غواصی:

پارچه-غواصی
پارچه غواصی

پارچه غواصی پارچه ای است متراکم با ضخامتی متوسط که کاملا جنس کشی و با دوام دارد. این پارچه که برای دوخت لباس های جذب و چسب استفاده می شود، شیوه های بافتی مشابه به پارچه تریکو دارد و برای دوخت آن باید از سوزن تریکودوزی استفاده کرد. این پارچه کمی ضخیم تر اغلب با الیافی مصنوعی هم تولید می شود اما مدل های بسیار کم و محدودی از آن نیز با الیافی از پنبه ترکیب و  سپس بافته می شوند. پارچه غواصی هوا را به راحتی از تار و پود خود عبور نمی دهد و برای آب و هوای سرد و پاییز مناسب است. این مدل پارچه که جزو پارچه های راحتی است برای پوشاک غیررسمی و کژوال کاربرد دارد. دوخت مانتو کژوال و روزمره، شلوار، لباس پاییزه دخترانه،کت پاییزه دخترانه،ست پاییزه دخترانه،مانتو پاییزه دخترانه،پیراهن پاییزه دخترانه، زیر سارافونی، هودی و سویشرت، کت کژوال و ژاکت اسپرت با استفاده از پارچه غواصی نتیجه بسیار خوبی را در بر خواهد داشت.

پارچه کبریتی پاییزه:

پارچه-مخمل-کبریتی-پاییزه
پارچه- مخمل کبریتی پاییزه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

لباس پاییزه دخترانه،کت پاییزه دخترانه،ست پاییزه دخترانه،مانتو پاییزه دخترانه،پیراهن پاییزه دخترانه