ترندهای پاییز و زمستان ۲۰۲۴؛ لباس های مد سال1403کدام موارد هستند؟

فهرست مطالب

ترندهای پاییز و زمستان 2024

فصل‌های پاییز و زمستان هر سال به عنوان فرصتی مجدد برای ایجاد خانه تکانی در کمدهای لباس و استایل‌های ما در نظر گرفته می‌شوند. بنابراین مهم است که بدانید در میان انواع لباس‌ ها و اکسسوری‌های مختلف کدام پوشیدنی امسال به عنوان مد هستند تا بتوانید مستقیما به سراغ آن ها برویم و خرید کنیم. با این مطلب از مجله مد و استایل گرا همراه باشید  تا با دنبال کردن ترندهای پاییز و زمستان ۲۰۲۴ یک چرخش بزرگی را در سبک واستاسل پوشش خود ایجاد کنید و استایل‌هایتان مناسب روزهای سرد سال و در عین حال به روز باشند.

اکسسوری‌ها و لباس‌های سبز رنگ

امسال با بکار گرفته شدن رنگ سبز در کالکشن پاییزه‌ و زمستانی بسیاری از برندهای معروف استقبال بینظیری از این رنگ شد و مشخص است که بسیاری از رنگ سبز به عنوان ترند سال استقبال میکنند. پیشبینی‌ها حکایت از این دارند که ترند رنگ سبز نئونی به همین شکل ادامه پیدا نمی‌کند اما تاثیر خاص خودش را بر ترندهای پاییز و زمستان امسال خواهد گذاشت؛‌به طوریکه استفاده از طیف های مختلف رنگ سبز،‌به ویژه سبز تیره، خاکی و لجنی، به یکی از اصلی‌ترین بخش‌های استایل روزانه‌ی افراد تبدیل می‌شود.

اکسسوری‌ها و لباس‌های سبز رنگ
اکسسوری‌ها و لباس‌های سبز رنگ

اکسسوری‌ها و لباس‌های با طرح پلنگی

لباس‌ها و اکسسوری‌های دارای طرح‌های پلنگی سال هاست که یکی از اصلی ترین ترندهای دنیای مد و فشن به شمار می‌آیند و بسیاری از افراد براین باورند که دیگر در فصل‌های سرد سال آن‌ها را در استایل‌های روزمره‌ی مردم نمی‌بینیم. با این حال، لازم است بدانید که با توجه به رصد بازار و همینطور کالشن پاییز و زمستان برندهای برتر، طرح پلنگی حالا ها قصد کهنه شدن ندارد و تا پایان سال ۲۰۲۴ همراه ما خواهد بود و بیشترین آیتم‌های بالا تنه مورد استفاده  را به خود اختصاص خواهد داد.

اکسسوری‌ها و لباس‌های با طرح پلنگی
اکسسوری‌ها و لباس‌های با طرح پلنگی

چکمه و بوت‌های بلند از ترندهای پاییز و زمستان امسال

ضروری‌ترین آیتم‌هایی که در فصل پاییز و به خصوص زمستان باید به فکر خرید آن‌ها باشید چکمه‌ و بوت‌ هستند. برخلاف سال‌های گذشته که فراد  بیشتر به فکر خرید بوت‌های لژ دار یا ساق کوتاه بودند، امسال باید خرید چکمه‌های بلند را در نظر داشته باشیم. یکی از مدل‌های پرطرفداری که به طور جد در پاییز و زمستان امسال مد می‌شوند چکمه‌های کابویی هستند که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. این نوع چکمه‌ها معمولا دارای طرح ها و تزئینات مختلفی چون گلدوزی هستند و می‌توانند قد و پاشنه‌ی کوتاه و بلند داشته باشند؛‌بنابراین مناسب هر سلیقه‌ای هستند و همه‌ی افراد می‌توانند به سراغ خرید آن‌ها بروند.

چکمه و بوت‌های بلند
چکمه و بوت‌های بلند

لباس‌های دارای طرح‌های چهارخانه

طرح‌های چهارخانه هیچوقت از مد خارج نمی‌شوند و همواره بین طرفداران خود از محبوبیت خاصی برخوردارند.اگر طرفدار پروپا قرص پیراهن‌ها و شلوارهای چهارخانه هستید بهتر است بگوییم که پاییز و زمستان امسال می‌توانید از این لباس‌های خود نهایت استفاده را ببرید. یک نکته‌، باید بدانید که هنگام انتخاب لباس های چهارخانه به سراغ رنگ‌های تیره‌تر مانند سرمه‌ای، سبز و قهوه‌ای بروید تا ظاهرتان ترندی‌تر و به روز به نظر برسد.

لباس‌های دارای طرح‌های چهارخانه
لباس‌های دارای طرح‌های چهارخانه

لباس و اکسسوری‌با طرح چریکی از ترندهای پاییز و زمستان

امسال شاهد استفاده برنده های مطرح پوشاک از ‌طرح های چریکی بودو  دور از انتظار نیست که ترند شدن این استایل را شاهد باشیم.در نتیجه، هیچ محدودیتی در خرید لباس های دارای طرح چریکی وجود ندارد و شما می‌توانید به راحتی هر اکسسوری یا لباسی که ظاهر چریکی دارد را برای خود تهیه کنید.

لباس و اکسسوری‌با طرح چریکی
لباس و اکسسوری‌با طرح چریکی

کت و شلوار‌های اورسایز در رنگ‌های تیره و خنثی

 می دانیم که در چند وقت اخیر زیبایی‌شناسی و استایل‌های رسمی خاص محل کار محبوبیت پیدا کرده‌اند.همه‌ی ما در سال های قبل، در استایل‌های خود از کت‌وشلوارهای اورسایز استفاده می‌کنیم پس این آیتم‌ پوشیدنی ترند جدیدی برای پاییز و زمستان امسال به شمار نمی‌آیند. اما به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید برای پاییز و زمستان به سراغ خرید کت‌وشلوار بروید حتما از آیتم‌های دارای جزئیات، برش‌ها و تزئینات خاص استفاده کنید. همچنین ترند رنگ کت و شلوار نشان داده که معمولا رنگ‌های پررنگ و پرانرژی مانند سرخابی و آبی کاربنی جای خود را به رنگ‌های خنثی مانند شتری، کرمی، قهوه‌ای و خاکستری داده اند.

کت و شلوار‌های اورسایز
کت و شلوار‌های اورسایز

استفاده از پاپیون و روبان در استایل‌های پاییز و زمستان

دنیای مد و فشن در سال ۲۰۲۴ با روبان، پاپیون و هر نوع آیتم ‌دیگری که انرژی و استایل فرد را بیشتر می‌کند پیوند خورده است؛ بنابراین برخلاف تصور بسیاری از افراد می‌توان انتظار داشت که پاپیون‌ و روبان‌ در پاییز و زمستان امسال محبوبیت خود را دوباره به دست میاورند. باید به یاد داشته باشید که این ترند نباید استایل شما را کاملا متحول کند بلکه باید به طور نامعلومی برای اینکه نشان دهید به آن علاقه‌مند هستید از پاپیون‌ ربانی استفاده کنید. یا یک لباسی که دارای یقه‌ی بندی است و می‌توان آن را پاپیون زد، یک دامن دارای پاپیون‌های ریز در سرتاسر آن، یک گل سر پاپیونی یا یک کیف دارای بند پاپیونی می‌توانند همه گزینه‌ های مناسبی باشند.

استفاده از پاپیون و روبان در استایل‌های پاییز و زمستان
استفاده از پاپیون و روبان در استایل‌های پاییز و زمستان

لباس‌ها و اکسسوری‌های زرد کره‌ای رنگ

از محبوب‌ترین رنگ‌هایی که در مجموعه‌های پاییز ‌و زمستان امسال برندهای مختلف دنیای فشن، به وفور دیده می‌شود رنگ زرد کره‌ای است. این رنگ برای افرادی که به استایل‌های مینیمال علاقه‌مند هستند و می‌خواهند در کنار دنبال کردن ترندهای روز دنیای مد به سبک پوشش خود پایبند بمانند گزینه مناسبی خواهد بود؛ چون به راحتی با هر رنگ دیگری ست می‌شود و ماهیت خنثی و در عین حال جذابی دارد. به خاطر داشته باشید که نیازی نیست آیتم های کمد لباس خود را با لباس‌های رنگ زرد کره‌ای تماما پر کنید؛ برای ایجاد تنوع میتوان به سراغ خرید پلیورها، ژاکت‌های کش‌بافت، کت‌های بلند و همینطور اکسسوری‌های این رنگی بروید.

لباس‌ها و اکسسوری‌های زرد کره‌ای رنگ
لباس‌ها و اکسسوری‌های زرد کره‌ای رنگ

لباس‌های دارای تزئینات ریش ریش

در سال های اخیر لباس‌های مخصوص فصل پاییز و زمستان معمولا هیچ نوع تزئینات خاصی نداشتند و ماهیت ساده خود را حفظ کرده بودند. اما خبر خوب این است که امسال تزئینات ریش ریش مانند با پارچه، چرم و حتی پر محبوبیت زیادی پیدا خواهند کرد. برای کسانیکه به داشتن این استایل و لباس‌ در کمد لباس خود علاقه‌مند هستند گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد؛ مثالا می‌توان سراغ کت‌هایی برویم که تنها لبه‌های آستین‌ آنها یا حتی کل پارچه‌ی آن‌ها به صورت ریش ریش تزئین شده‌اند. همچنین اگر نمی‌خواهند این ترند را بین لباس‌های خود جای دهند می‌توانند اکسسوری‌های دارای تزئینات ریش ریش را امتحان کنند.

لباس‌های دارای تزئینات ریش ریش
لباس‌های دارای تزئینات ریش ریش

ترند پاییز و زمستان با کت و ژاکت‌ چرم در همه رنگ

برای داشتن استایلی خاص و ترندی حتما نباید به سراغ خرید لباس های جدید و گران قیمت بروید. یکی از مهم‌ترین ‌لباس‌های مد و ترند پاییز و زمستان امسال کت‌ و ژاکت‌ چرم هستند که در کمد لباس بسیاری از ما پیدا می‌شوند. همانند سال‌های گذشته رنگ‌های قهوه‌ای، زرشکی،مشکی و زیتونی این کت‌ها ترند خواهند بود با این تفاوت که امسال لباس‌های دارای تزئینات و جزئیاتی مانند سگک و آستین‌های پشمی، طرفداران بیشتری پیدا خواهند کرد.

ترندهای پاییز و زمستان با کت و ژاکت‌ چرم در همه رنگ
ترندهای پاییز و زمستان با کت و ژاکت‌ چرم در همه رنگ

پلیورهای کش‌بافت و پشمی

پلیورهای پشمی یا کش بافت از آن دسته از لباس هایی هستند که ممکن است در نگاه اول نظر شما را جلب نکنند ولی با  این حال باید بدانید که این لباس‌ها در پاییز و زمستان پیش رو جزو ترندهای اصلی سال می‌شوند؛ به طوریکه دیگر آن‌ها را هم در استایل‌های زنانه و هم در استایل‌های مردانه می‌بینیم. پلیورها را در روزهای سرد سال می‌توانید بر اساس سبک پوشش و سلیقه خود با هر آیتم دیگری بپوشید و استایل کنید.

پلیورهای کش‌بافت و پشمی
پلیورهای کش‌بافت و پشمی

استایل‌های جین از ترندهای پاییز و زمستان

لباس‌های جین همواره یکی از آن دسته از آیتم‌هایی به شمار می‌آیند که طراحان لباس به خوبی روی آن کار کرده و تنوع بسیار زیادی را از لباس های مختلف ایجاد میکنند. استفاده از لباس‌های جین در ماه‌های سرد سال می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی و زیرکانه باشد چون هم در برابر سرما از بدن شما محافظت می‌کنند و هم می‌ شود آن ها را در انواع سبک‌های پوشش به روش‌های مختلف استایل کرد. ما استایل‌هایی تمام جین را برای پاییز و زمستان امسال بیشتر پیشنهاد می‌کنیم چرا که قطعا ترند خواهند شد.

استایل‌های جین از ترندهای پاییز و زمستان
استایل‌های جین

استایل‌های مونوکروم مشکی از ترندهای پاییز و زمستان

پاییز و زمستان امسال برای کسانیکه به رنگ مشکی علاقه‌ی بسیار زیادی دارند قرار است جذاب تر از همیشه باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تمامی لباس‌ها و استایل‌های کالکشن پاییز ۲۰۲۴ برخی برندهای محبوب به طور یکدست و کامل مشکی بودند. همین موضوع می‌تواند به شما ثابت کند که استایل‌های مونوکروم مشکی و طیف مشکی در ماه‌های پیش روی سال محبوبیت زیادی پیدا خواهند کرد؛ این یعنی بهتر آن است که از هر آیتم پوشیدنی در کمد خود یک رنگ از طیف مشکی هم تهیه کنید.

استایل‌های مونوکروم مشکی از ترندهای پاییز و زمستان
استایل‌های مونوکروم مشکی


کلام آخر

برخلاف سال‌های گذشته، ترندهای دنیای مد و فشن در پاییز و زمستان ۲۰۲۴ تلفیقی از یادآوری خاطرات گذشته با طرح ها و رنگ های قبل و خلق ترندهای جدید است. از رنگ‌های گرم و خنثی گرفته تا الگوهای مدرن و منحصر به فرد، همه‌ی این استایل ها در فصل پاییز و زمستان جدید مخاطبان صنعت مد و پوشاک را به جسارت در استایل شخصی خود دعوت می‌کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

ترندهای پاییز و زمستان 2024